W IPTV Smarters Pro Polska wierzymy w jakość naszych produktów. Staramy się z całych sił zadowolić naszych klientów i zapewnić im satysfakcję z naszej usługi, ale rozumiemy, że czasami sytuacje mogą wyglądać inaczej. Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu lub napotkałeś problem, którego nie jesteśmy w stanie rozwiązać, co czyni system nieużytecznym, jesteśmy gotowi zaoferować zwrot pieniędzy.
Jak zgłosić prośbę o zwrot pieniędzy?
Wyślij do nas e-mail z tytułem „Prośba o Zwrot Pieniędzy” i podaj numer zamówienia. W treści e-maila opisz problemy, które napotkałeś, oraz powód swojej prośby. W niektórych przypadkach możemy poprosić o dostarczenie dowodów, które posłużą do uzasadnienia naszej decyzji. Taka wymiana informacji ma na celu zwiększenie transparentności i lepsze uzasadnienie naszej decyzji.
Warunki zwrotu pieniędzy
Pamiętaj, że nie oferujemy zwrotów za problemy techniczne, chyba że dasz nam wystarczającą możliwość ich naprawienia.
Termin zgłoszenia zwrotu
- Zwroty można zgłaszać jedynie w ciągu 48 godzin od zakupu.
- Po upływie 48 godzin nie będziemy w stanie przetworzyć zwrotu.
Proces zwrotu pieniędzy
- Jeśli zapłaciłeś kartą kredytową, zwroty są zwykle księgowane na Twoim koncie bankowym w ciągu 20-31 dni roboczych.
- W niektórych przypadkach zwrot może potrwać nawet do 90 dni.
Nie ponosimy odpowiedzialności za te opóźnienia, ponieważ jesteśmy jedynie dostawcą usług IPTV, a nie procesorem płatności.
Pełny zwrot pieniędzy
Oferujemy pełny zwrot pieniędzy za zakupy dokonane w ciągu 48 godzin. Wszystkie inne prośby o zwrot będą realizowane częściowo, w zależności od okresu użytkowania abonamentu. Zespół wsparcia IPTV Smarters Pro Polska skontaktuje się z użytkownikiem w każdej sprawie dotyczącej zwrotu.
Wyjątki od zwrotów
Nie oferujemy zwrotów ani częściowych zwrotów w następujących przypadkach:
Problemy z konfiguracją
Użytkownik nie może skonfigurować swojego urządzenia lub systemu:
- Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby pomóc użytkownikom w konfiguracji ich urządzeń, aplikacji i systemów. Nasze wsparcie ogranicza się jednak do kroków opisanych w naszych przewodnikach konfiguracji.
Problemy z kanałami
Niektóre kanały zacinają się, buforują lub rzadko działają:
- Chociaż większość naszych serwerów jest stabilna, niektóre kanały mogą czasami działać nieprawidłowo. Zazwyczaj jest to tymczasowe i może być spowodowane przez:
- Niestabilne połączenie internetowe klienta.
- Problemy z urządzeniem, aplikacjami lub konfiguracją klienta.
- Problemy z dostawcą internetu klienta.
- Niedostępność kanału po stronie serwera.
- Zmianę zdania przez klienta i chęć zmiany serwera.
Szczególne przypadki zwrotów
Jeśli użytkownik nie może korzystać ze swojego abonamentu IPTV przez ponad 48 godzin z powodu problemu po naszej stronie, zaoferujemy:
- Pełny zwrot kosztów pakietu.
- Przedłużenie abonamentu o stracony czas, wraz z dodatkowym bonusem, który wspólnie ustalimy.
Brak zwrotów za brak kanałów dla dorosłych
Nie oferujemy zwrotów za brak kanałów dla dorosłych w naszym abonamencie, ponieważ nie są one reklamowane na naszej stronie internetowej.